Tuesday, April 13, 2010

Mayday五月天 DNA World Tour [2010 Unlimited Edition] Live in Malaysia 2010 Concert

Mayday 五月天 DNA World Tour [2010 Unlimited Edition] Live in Malaysia 2010 Concert

They are MAYDAY 五月天! The biggest Chinese band on earth! For the first time, Mayday will bring their much acclaimed DNA World Tour 2010 to Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur.


The iconic band is set to deliver their high energy live band performance together with their state-of-art production that features an extended "H" stage all over the arena that allow Mayday to reach the fans and audience within close distance.

From rock ballads to rocking high fast hit songs, mayday will take the audience through an unforgettable experience. Let's rock with Mayday!

Ticket Pre-Sale starts from 5th April to 14th April. During the pre-sale period, every purchase of ticket is entitled for one lucky draw chance to win the Mayday Singapore concert full trip which including 2pcs SG concert tickets with accommodation and transportation provided.

To grab your tickets for Mayday DNA World Tour [2010 Unlimited Edition] Live in Malaysia, contact Axcess Tickets at 03-7711 5000 or get the tickets online at www.axcess.com.my. For more info or enquiries, contact Marctensia hotline 03-20921199 or log on to www.marctensia.com.

DNA演唱會移師大馬 - 五月天6月5日搖滾開唱

隔2年,亞洲天團五月天繼2006[當我們混在一起]及2008年[離開地球表面]大馬演唱會后第3度來馬開唱,為期盼已久的大馬粉絲帶來他們的2010五月天變形DNA[無限放大版]世界巡回大馬演唱會。鐵定于2010年6月5日(星期六)晚上8點搖滾開唱,五月天約定所有歌迷再創票房神話,唱爆武吉加里爾室內體育館(Putra Indoor Stadium, Bukit Jalil)

五月天DNA創造世界巡回演唱會自2009年于香港紅勘正式開跑,于臺灣、中國、新加坡、東京、墨爾本等地屢創票房佳績,演唱會更是加場加場再加場,破足臺灣演唱會最多人記錄,也再一次用成績單奠定了五月天亞洲首席天團的位置。

出道10年,五月天所发行的录音室专辑、精选辑和演唱会专辑皆獲好評,销售数量颇佳,也在各地举办過无数巡回演唱会。此外,五月天除了多次榮獲亞洲各個頒獎典禮的最佳樂團及創作獎項外,更于2009年被美國的華盛頓郵報譽為[華人的披頭四],音樂成就毋庸置疑。而五月天在台北小巨蛋举行的“DNA创造”巡回演唱会及高雄世运主场举办“创造55555人:DNA无限放大版”演唱会也深獲好評,堪稱近年內備受期待的演唱會之一。


五月天4月18日來馬宣傳 ,演唱會門票4月5日開始預購

另外,演唱會之王-五月天也將在4月18日(星期日)來馬為演唱會進行宣傳造勢,宣傳行程亦將在近期內公布。【2010五月天變形DNA[無限放大版]世界巡回大馬演唱會】票價分別為對號入座:RM88、RM138、RM168、RM328;搖滾區:RM268及VIP:RM428。為表回饋Marctensia 特別在4月5日(星期一)至4月14日(星期三)展開為期10天的全國預購活動,讓歌迷預先購獲最好的位置

同時,Marctensia 也額外送出一份【2010五月天變形DNA[無限放大版]世界巡回新加坡演唱會】門票及雙人來回新加坡住宿 配套,讓所有在預購期間親臨金河廣場底層大廳特設柜臺或全國任何一間Axcess售票柜臺購買演唱會門票的樂迷有機會參與幸運抽獎,贏取攜伴前往新加坡預先觀賞4月17日(星期六)五月天新加坡演唱會的難得機會。幸運抽獎之成績將會在4月15日于www.marctensia.com 公布,幸運兒也將接獲來電通知。

繼震撼全馬的Super Junior ‘Super Show 2’大馬演唱會刺激大馬人的視聽覺享受后,由Marctensia 轟動主辦,相信音樂為唱片公司,988為指定電臺的【2010五月天變形DNA[無限放大版]世界巡回大馬演唱會】將于6月5日(星期六)晚上8時正假武吉加里爾室內體育館無限引爆。欲了解更多演唱會或預購詳情,請撥打Axcess熱線03-77115000或Marctensia熱線:03-20921199 有意購票者也可瀏覽www.axcess.com.my或 www.marctensia.com以獲知相關消息。大馬站舞臺首創變形‘H’字伸展臺

為配合【2010五月天變形DNA[無限放大版]世界巡回大馬演唱會】的概念大馬站的演唱會舞臺又‘變形’又‘放大’,從原有 ‘口’字型舞臺的兩側往前伸展,形成大馬室內演唱會史上首個‘H’字型演唱會伸展舞臺(如圖),讓現場觀眾更加貼近偶像,更近距離感受他們的舞臺魅力

No comments:

Post a Comment